I. ÉVF. 2013. 1. SZÁM

A marketing-controlling eredményes használata

A cikkben a szerzők bemutatják a marketing-controllingot, amely, hasonlóan a marketinghez a minél többre való törekvésen alapszik. Bemutatja, hogy szemléletváltásra van szükség, mely a fogyasztás racionalitására irányul. A piaci változások mérésére a Balanced scorecardot használjuk (mind stratégiai, mind operatív szintan), ennek segítségével képesek vagyunk megalkotni azt a marketing információs rendszert, amely segít a fogyasztók igényeinek felmérésében, a cég gyors reagálásában, az innováció elindításában.

Gábor ÁgnesDr. Zéman Zoltán, I. ÉVF. 2013. 1. SZÁM Tovább >
A start-up megoldásokat alkalmazó mezőgazdasági biztosítási piac áttekintése a marketing és környezetvédelem tükrében.

A szerzők cikkükben a mezőgazdasági biztosítási piac újszerű üzleti lehetőségeit vizsgálják, mivel az eddig is meglévő és működő mezőgazdasági kárenyhítési alap kiegészült egy díjtámogatással segített üzleti marketingcontrolling alapú mezőgazdasági biztosítási konstrukcióval. A törvényi szabályozás célja, hogy a mezőgazdasági termelők széles körét kockázatközösségbe szervezze, valamint erősítse az érintettek öngondoskodási felelősségvállalását.

Szakács AttilaSzakács ZsoltDr. Zéman Zoltán, I. ÉVF. 2013. 1. SZÁM Tovább >
Megjelent a Controller Info legfrissebb lapszáma!

Alapítva 2006-ban.
A Controller folyóirat szakmai és jogutódja.

Legfrissebb cikkek
Legolvasottabb cikkek
Szerzők
Archívum