Az értékesítési tevékenységek mérésének lehetőségei a kis- és középvállalkozások folyamataiban

A vállalkozások értékesítési tevékenységének mérése egy bizonytalan gazdasági környezetben nagy kihívások elé állítja a vállalati döntéshozókat. Nem elegendő az üzleti folyamtokban mechanikusan gondolkodni, el kell sajátítani a biológiai gondolkodás szemléletét is, amelyek a következők, hatékony információátvitel, különbözőség, modularitás, alkalmazkodó képesség, óvatosság, beágyazottság nagyobb rendszerekbe.
X. ÉVF. 2022. 1. SZÁM 35-39
DOI: 10.24387/CI.2022.1.6

Vezetői célkitűzések mentén megvalósított kaizen szemléletmód bevezetése egy gépjármű gyártó szervezet folyamataiba

A bemutatott átalakított termelési folyamatok és az új szemléletmód bevezetése kiválóan demonstrálja a teljesítménynövekedési potenciált, amely a kaizen eszközök és módszerek alkalmazásában áll. Megállapítható, hogy a kaizen filozófia pozitív hatást gyakorol az elemzésbe vont vállalkozás … tovább »